22 Şubat 2016 Pazartesi

Blog Hocam 5 Yaşında!

Şaka gibi… Blog Hocam’ı kuralı ve ilk yazımı yayınlayalı 5 yıl geçtiğine inanamıyorum. O zamanlar eğitimini tamamlamış, kardeşleriyle yeni ve küçük bir iş kurmuş, bolca vakti olan ve boş vakitlerinin çoğunu blogunu geliştirmeye harcayan bekar bir adamdım. Blog konusunda bu kadar bilgili değildim. Ne tanıdığım bir blog yazarı, ne de bana reklam vereceğini düşündüğüm bir firma vardı çevremde. Her yeni blogger gibi blogunu ayakta tutmaya çalışan, en zor dönem olarak nitelendirdiğim ilk birkaç ayı başarıyla çıkarabilme ümidinde olan biriydim.

bloghocam doğumgünü


Şimdi mi?

Ve aradan tam 5 sene geçti. Evlendim, işlerimi oturttum, üstelik 23 Mart’ta 1 yaşını dolduracak dünya tatlısı bir oğlum oldu. Blog Hocam’ı soracak olursanız bildiğiniz gibi :) Artan sorumluluklar ve vakit noksanlığı sebebiyle beklentileri karşılayamadığımın farkındayım ama pes etmedim. Çok şükür hala ziyaret edilen, rağbet gören, reklam ve sponsorluk teklifleri alan bir blog.

Peki 5 yıl sonra?

5 yıl sonra ne olup biteceğini kestirmek elbette zor. Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki yarına çıkıp çıkamayacağımız, internete erişip erişemeyeceğimiz bile belli değil. Fakat amacım bundan  yıl sonra “Blog Hoam 10aşında” başlıklı yazıyı da yayınlamak. Umarım bunu gerçekleştirebilirim.

Eeee hediye falan yok mu?

Biliyorum adettendir, blogların yıl dönümlerinde küçük hediyeler verilir ama ne yazık ki böyle bir organizasyon için doğru düzgün bir hazırlık yapma fırsatım olmadı. Kuru kuruya kutlama da yapılmaz :) Ben de şöyle bir şey yapmayı düşündüm. 10 kişinin bloguna ait linki (katılıma göre sayıyı arttırabilirim) Blog Hocam’ın sidebarına 1 ay boyunca yerleştireceğim. Amacım hem backlink  kazandırarak Google itibarınızı arttırmak, hem de blogunuza ziyaretçi sağlamak.

Katılım için bir Facebook veya Twitter hesabınız olması yeterli. Yapmanız gereken şey ise aşağıdaki tweetin altındaki retweet butonuna tıklayarak retweet etmek



Veya aşağıdaki gönderinin altındaki paylaş butonuna tıklayarak paylaşmak.


Blog Hocam 5 yaşında!Daha iyi bloglar için http://bloghocam.blogspot.com
Posted by Blog Hocam on 22 Şubat 2016 Pazartesi

Katılım sonra erdiğinde bu yazı güncellenecek ve link hakkı kazanan kişiler duyurularak katıldıkları hesaptan iletişime geçilecek.

Güncelleme!! (29.02.2016)

Linki eklenecek kişiler belli oldu (15 kişi). Bloglarını bilmediğim kişilerden adresleri alır almaz sol tarafa 1 aylığına eklenecekler. Katılan herkese teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder